I tako se voli obrađivati lektira
Autor: Tamara Đugum, Brigita Mravičić, Nena Raffanelli, 15. 5. 2018.
Trećaši pokazali veliko zanimanje i znanje o pročitanoj lektiri na razrednom kvizu.
Višegodišnje iskustvo i praksa su se pokazali i ove godine točnim, kako radeći sa djecom trebamo uzeti u obzir i mogućnost različitog pristupa obradi određenog sadržaja, osobito lektire koja nije baš popularna u zadnje vrijeme. Čini se da gubi bitku sa najnovijim tehnološkim dostignućima. Ali, pokazalo se da nije tako.
Jedan, po broju mali, 3. razred od 11 učenika je čitalo lektiru Pripovijest o doktoru Dolittleu i svidjelo im se to. Jako. U dogovoru sa učenicima i učiteljicom Nenom, našli smo se nakon velikog odmora na terasi ispred učionice, u srijedu, 9. svibnja 2018. godine. U sjeni predivno zelene kostele, koja radi najbolju hladovinu na svijetu, smjestili su se učenici podijeljeni u dvije grupe.
Kao uvod u kviz knjižničarka im je govorila o zemljopisnom i povijesnom položaju Engleske i kontinenta Afrika, razgovarali su o Hughu Loftingu i vremenu u kojem je živio i stvarao, o njegovoj djeci kojima je slao priče – pisma sa fronte prije više od 100 godina tj. iz 1. svjetskog rata… Uz pregršt informacija lako su se otvorili i izvrsno odgovarali na postavljena pitanja. Pokazali su svoje znanje i zanimanje za sadržaj. Bilo je veselo i korisno. Kao i uvijek, jedna je skupina iskazala malo više znanja nego druga. To nije bio problem jer su svi učenici na svoj način pokazali da im se pročitana knjiga svidjela kao i način na koji smo je obradili.
U dogovoru sa knjižničarkom dobili su zadatke te su njihovi radovi našli svoje mjesto na panou ispred razreda i knjižnice. Zadovoljne učenike knjižničarka je nagradila zasluženim slatkišima, a učiteljica dobrim ocjenama. Učenici su izrazili želju da neku od budućih lektira obradimo na sličan način…
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |